Магсудлу, Хілал Теймур огли2025-04-252025-04-252024Магсудлу, Х.Т огли. Реклама товарів та послуг підприємства в соціальних мережах = Advertising of the company's goods and services in social networks : кваліфікаційна робота магістра / Х. Т. О. Магсудлу. – Одеса, 2024. – 97 с.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/41119Кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «магістр» за темою «Реклама товарів та послуг підприємства в соціальних мережах». Робота складається з трьох розділів: 1. Теоретичні основи реклами в соціальних мережах. 2. Аналіз стратегій просування в соціальних мережах для інтернет-магазину «IMPACT». 3. Оптимізація застосування інтернет- маркетингу у роботі компанії бренду "IMPACT". Магістерська робота: 97с., 19 рис., 20 табл., 50 літературних джерел. Мета дослідження: Вивчити вплив реклами у соціальних мережах на просування товарів і послуг українського інтернет-магазину «Impact», а також розробити рекомендації для оптимізації рекламної стратегії з метою підвищення впізнаваності бренду та зростання продажів. Об'єкт дослідження: Рекламна діяльність інтернет-магазину «Impact» у соціальних мережах. Предмет дослідження: Методи та інструменти реклами, які використовуються для просування товарів, їхній вплив на залучення нових клієнтів, формування лояльності до бренду та зростання продажів. Практична значимість: Результати дослідження можуть бути використані для вдосконалення рекламної стратегії «Impact», а також адаптовані для інших українських компаній, які прагнуть ефективно використовувати соціальні мережі як інструмент просування. Ключові результати: • Виявлено сильні та слабкі сторони рекламних кампаній бренду. • Запропоновано стратегії оптимізації реклами, орієнтовані на сучасні тренди у поведінці споживачів. Ця робота актуальна для сучасного цифрового маркетингу, оскільки висвітлює ключові аспекти використання соціальних мереж як одного з найпотужніших інструментів для просування товарів на конкурентному ринку.Qualification work for obtaining a higher education degree "Master" on the topic "Advertising of goods and services of an enterprise in social networks". The work consists of three sections: 1. Theoretical foundations of advertising in social networks. 2. Analysis of promotion strategies in social networks for the online store "IMPACT". 3. Optimization of the use of Internet marketing in the work of the company of the brand "IMPACT". Master's thesis: 97 p., 19 figures, 20 tables, 50 references. Purpose of the study: To study the impact of advertising in social networks on the promotion of goods and services of the Ukrainian online store "Impact", as well as to develop recommendations for optimizing the advertising strategy in order to increase brand recognition and increase sales. Object of the study: Advertising activities of the online store "Impact" in social networks. Subject of the study: Methods and tools of advertising used to promote goods, their impact on attracting new customers, forming brand loyalty and increasing sales. Practical significance: The results of the study can be used to improve the advertising strategy of "Impact", as well as adapted for other Ukrainian companies that seek to effectively use social networks as a promotion tool. Key results: • The strengths and weaknesses of the brand's advertising campaigns are identified. • Advertising optimization strategies are proposed, focused on modern trends in consumer behavior. This work is relevant for modern digital marketing, as it highlights the key aspects of using social networks as one of the most powerful tools for promoting products in a competitive market.uk073 менеджментменеджмент організацій та адмініструванняпідприємствопослугирекламатоварисоціальні мережіenterpriseservicesadvertisinggoodssocial networksРеклама товарів та послуг підприємства в соціальних мережахAdvertising of the company's goods and services in social networksDiplomas