Бабіна, Ірина Сергіївна2023-11-142023-11-142023Бабіна, І. С. Роль індивідуально-психологічних властивостей педагогів у професійній майстерності в умовах дистанційного навчання : дипломна робота бакалавра / І. С. Бабіна. – Одеса, 2023. – 75 с.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/36646Сьогоднішня ситуація відрізняється масштабними та прискорюваними технологічними змінами, глобальною турбулентністю та непередбачуваністю у соціально-економічній та політичній сферах, ризиком природних та екологічних катастроф. Цю ситуацію сучасні психологи характеризують по-різному – дивергенція, катастрофічність (не в повсякденному сенсі, а в науковому), біфуркація тощо. Загальний зміст всього цього – непередбачуваність, нелінійність ситуації, відсутність чітких алгоритмів дії, визначеність причинно-наслідкових зв’язків між різними явищами. У цих умовах від особистості потрібна готовність до життя в ситуації невизначеності, усвідомленість і рефлексія, відповідальність і життєстійкість, готовність до дій у змінних умовах і безперервний саморозвиток, дивергентне мислення як здатність до продукування множини рішень та створення нових варіантів вирішення завдань.uk053 психологіяпедагогдистанційне навчаннясьогоденняпсихологічна готовністьРоль індивідуально-психологічних властивостей педагогів у професійній майстерності в умовах дистанційного навчанняThe role of teachers' psychological and personal traits to their professional skills under conditions of distance learningDiplomas