Прокоф’єва, К. І.Дубініна, Яна ПавлівнаDubinina, Yana P.2020-06-172020-06-172020Гендерна конструкція соціуму: історія і сучасність : зб. матеріалів міжнар. наук.-практич. конф. (Одеса, 20-21 трав. 2020 р.) – Одеса : Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2020.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/28105В сучасному суспільстві реклама відіграє велику роль у формуванні суспільної думки, стандартів життя, оцінок людей та подій. Не оминають ці зміни й уявлення про нормативні гендерні моделі. Реклама передає інформацію не лише про послуги, товари, ринки, але й про міжособистісні стосунки між чоловіками та жінками. Слід зазначити, що рекламне повідомлення майже завжди є гендерно орієнтованим, озвучується або жінкою або чоловіком як виконавцем тієї чи іншої гендерної ролі. Соціальна реклама ж спрямована на зміну моделей суспільної поведінки і залучення уваги до проблем соціуму.ukрекламасоціальна рекламагендерна аудиторіяГендерні аспекти соціальної рекламиArticle