Дюков, Валерий ПавловичДюков, Валерій ПавловичDiukov, Valerii P.2015-10-122015-10-122015Ринкова економіка: сучасна теорія і практика управління = Market economy: modern management theory and practicehttps://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/7312В статье рассмотрена компьютерная деловая игра «Ценовая стратегия» как модель для принятия менеджером стратегических решений в области ценообразования и рекламных затрат. Проанализированы оптимальные стратегии участников игры. Показаны дидактические возможности данной игры для получения участниками навыков стратегического мышления и анализа.У статті розглянута комп'ютерна ділова гра «Цінова стратегія» як модель для ухвалення менеджером стратегічних рішень в області ціноутворення та рекламних витрат. Проаналізовано оптимальні стратегії учасників гри. Показано дидактичні можливості даної гри для отримання учасниками навичок стратегічного мислення та аналізу.In the article the computer business game "pricing strategy" is considered as a model for the adoption of strategic decisions by manager in the field of pricing and advertising expenses. The best strategies for game participants are analyzed. The didactic possibilities of the game for participants of strategic thinking skills and analysis are showing.ruкомпьютерная деловая играценовая стратегиястратегические решенияобучение маркетингумоделирование игровой стратегиикомп'ютерна ділова грацінова стратегіястратегічні рішеннянавчання маркетингумоделювання ігрової стратегіїcomputer business gamepricing strategystrategic decisionsmarketing trainingsimulation gaming strategyКомпьютерная деловая игра как модель для принятия менеджером стратегических решенийКомп'ютерна ділова гра як модель для ухвалення менеджером стратегічних рішеньComputer business game as a model for the adoption of strategic decisions by managerArticle