Садченко, Олена ВасилівнаСадченко, Елена ВасильевнаSadchenko, Olena V.Чайковська, Марина ПетрівнаЧайковская, Марина ПетровнаChaikovska, Maryna P.Робул, Юрій ВолодимировичРобул, Юрий ВладимировичRobul, Yuriy V.Грінченко, Юрій ЛеонідовичГринченко, Юрий ЛеонидовичHrinchenko, Yurii L.Нєнно, Ірина МихайлівнаНенно, Ирина МихайловнаNyenno, Iryna M.Залюбінська, Людмила МиколаївнаЗалюбинская, Людмила НиколаевнаZalyubinska, Lyudmyla M.Литвиненко, Катерина ОлександрівнаЛитвиненко, Екатерина АлександровнаLytvynenko, Kateryna O.2020-08-262020-08-262019Методичні рекомендації до практичних занять навчальної дисципліни «Управління природокористуванням» за темою: Практикум: екологічний маркетинг: для студ. ден. та заоч. від-ня екон.-прав. ф-ту : галузь знань: 07 «Управління та адміністрування». Рівень вищ. освіти: бакалавр . - Одес. нац. ун-т ім. І. І. Мечникова, екон.-прав. ф-т, каф. маркетингу та бізнес-адміністрування. Одеса, 2019. 44 с.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/28483Мета - формування наукового світогляду і глибоких знань з теорії екологічного маркетингу, набуття вмінь і навичок конкретної екомаркетингової діяльності, методологічних аспектів організації екомаркетингової діяльності та її пріоритетів у сучасних умовах. Створення активних економічних механізмів регулювання процесів використання природи. Дисципліна «Управління природокористування» формує екологічно обґрунтовані пріоритети еколого-соціально-економічного розвитку суспільства і шукає найефективніші способи досягнення поставлених цілей. Завдання: • вивчення економічних закономірностей використання суспільством природних ресурсів з метою задоволення своїх потреб; • розробка методів оцінки природних ресурсів з метою їх ефективного використання; • створення економічних механізмів управління раціональним використанням природних ресурсів і охорони навколишнього середовища; • оцінка збитків, заподіяних природі та населенню в результаті непродуманої господарської діяльності; • розробка методів розрахунку економічної ефективності капітальних вкладень у раціональне використання природних ресурсів і охорону природи; • розробка підходів до регулювання і управління природокористуванням у господарському механізмі; • обґрунтування економічних аспектів регіональної та національної екологічної політики.ukекологічний маркетингекомаркетингова діяльністьуправління природокористуванняеколого-соціально-економічний розвитокприродні ресурсиМетодичні рекомендації до практичних занять навчальної дисципліни «Управління природокористуванням» за темою: Практикум: екологічний маркетингLearning Object