Щербак, О. В.Щербак, Е. В.Shcherbak, O. V.2018-11-062018-11-062018Записки з українського мовознавства = Opera in linguistica ukrainianahttps://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/19398Статтю присвячено проблемі вербалізації профілю адресата як одного зі складників комунікативного коду української комерційної телереклами. Розкрито зміст поняття «адресат», сформовано масив його вербальних маркерів та здійснено їхню систематизацію, а також пояснено їхню впливову специфіку й визначено семіотичний статус (за класифікацією Ч. Пірса).ukадресаткомунікативний кодсугестіязнак-копіязнак-індексзнак-символкоммуникативный кодсуггестиязнак-копиязнак- индексзнак-символaddresseecommunicative codesuggestionsign-copysign-indexsign-symbolВербальні маркери профілю адресата як активатори впливу та індикатори семіотичної ґенези комунікативних кодів у комерційній телерекламіВербальные маркеры профиля адресата как активаторы воздействия и индикаторы семиотического генезиса коммуникативных кодов в коммерческой телерекламеVerbal markers of the address’s profile as activators of impact and indicators of the semiotic genesis of communication codes in the commercial tv advertisingArticle