Колотвін, П.Колотвин, П.Kolotvin, P.2011-06-292011-06-292009Вiсник Одеського нацiонального унiверситету = Вестник Одесского национального университетаhttps://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/1529Вiсник Одеського нацiонального унiверситету = Вестник Одесского национального университета/ ОНУ імені І. І. Мечникова. - Одеса : Астропринт, 2009. - Том 14, Вип. 13: Сер. "Соціологія, політологія". – укр. і рос.У статті розглядаються дві моделі організації діяльності телебачення: комерційна і суспільна. Визначено, що вони не є альтернативними, їх елементи можна зустріти у телеіндустрії нашої країни. Разом із тим наголошується на необхідності становлення та розвитку суспільного телебачення задля сприяння демократизації політичного простору.В статье рассматриваются две модели организации деятельности телевидения: коммерческая и общественная. Определено, что они не являются альтернативными, их элементы можно встретить в телеиндустрии нашей страны. Вместе с тем отмечается необходимость становления и развития общественного телевидения ради содействия демократизации политического пространства.This article discusses two models of the television organisation: commercial and public. They determined that they are not alternative, this elements can be found in TV industry of our country. At the same time emphasizes the necessity of the establishment and development of public television in order to promote the democratization of political space.ukсуспільне телебаченнякомерційне телебаченняпроцес демократизаціїобщественное телевидениекоммерческое телевидениепроцесс демократизацииpublic televisioncommercial televisionthe process of democratizationМОДЕЛІ ДІЯЛЬНОСТІ ТЕЛЕБАЧЕННЯ: ПОЛІТИЧНИЙ ВИМІРМодели деятельности телевидения: политическое измерениеMODELS OF TELEVISION: THE POLITICAL DIMENSIONArticle