Литвиненко, Катерина ОлександрівнаЛитвиненко, Екатерина АлександровнаLytvynenko, Kateryna O.2019-11-222019-11-222019Матеріали 74-ї звіт. наук. конф. професорсько-викладацького складу і наук. працівників економіко-правового факультету ОНУ ім. І. І. Мечникова (м. Одеса, 27–29 лист. 2019 р.). – Одеса : Фенікс, 2019.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/26224На ранній стадії свого розвитку більшість робіт з внутрішнього маркетингу фокусувалися на питанні мотивації та задоволеності найманих працівників. Термін «внутрішній маркетинг» вперше виникає у роботах Л. Беррі і визначений як «розгляд працівників в якості внутрішніх споживачів, робочі позиції – як внутрішніх продуктів, що задовольняють потреби та бажання цих внутрішніх споживачів при вирішенні задач організації».ukвнутрішній маркетингорганізіціямаркетинговий контекстВнутрішній маркетинг в організації: поняття та особливості формуванняArticle