Ніценко, Віталій СергійовичНиценко, Виталий СергеевичNitsenko, Vitalii S.Жебричук, Анастасія Володимирівна2017-03-172017-03-172016Тези доповідей ІV Всеукраїнської наукової конференції Молодих учених та студентів «Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління», 4 листопада 2016 року. Київhttps://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/9523Сучасний маркетинг набуває нові форми й значення завдяки активному розвитку Інтернету. Настає час комплексного Інтернет-маркетингу, інструменти якого ефективнно працюють на досягнення маркетингових цілей компанії. Інтерент-маркетинг постійно і динамічно розвивається, тому слід очікувати змін, інновацій і нових можливостей для діяльності. Інтернет як маркетинговий інструмент, об’єднавшись іншими комунікаційними середовищами, стане платформою для створення якісно нових можливостей для розвитку діяльності.ukінформаційні технологіїінтернет-маркетингУкраїнаІнтернет-маркетинг як джерело зростання ефективності компаніїArticle