Гудімова, Алісар ХалєдівнаHudimova, Alisar H.2025-05-202025-05-202025Гудімова А. Х. Роль інтерактивних технологій у формуванні сприятливого психологічного клімату в дистанційному освітньому процесі / А. Х. Гудімова // Ідеї. Практики. Перспективи сучасної освіти [Електронний ресурс] : наук.-метод. альм. : у 2-х ч. / за ред. В. І. Труби, М. І. Ніколаєвої, С. П. Гвоздій. – Електрон. текст. дані (1 файл : 6,4 МБ). – Одеса : Одес. нац. ун-т ім. І. І. Мечникова, 2025. – Ч. 1. – С. 148–152.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/41468Стаття присвячена теоретичному розгляду проблеми впливу інтерактивних технологій на формування сприятливого психологічного клімату у віртуальній аудиторії. В роботі розглянуто психологічні механізми, що забезпечують формування почуття спільноти та залученості здобувачів освіти на занятті. Виявлено психологічні чинники, що сприяють підвищенню мотивації та академічної успішності в умовах онлайн-навчання.The article focuses on the theoretical analysis of the influence of interactive technologies on the development of a supportive psychological climate in a virtual classroom. The research investigates the psychological mechanisms that promote cultivating a sense of collective belonging and student involvement during sessions. Psychological factors that enhance motivation and academic achievement in online learning are identified.ukінтерактивні технологіїдистанційна освітапсихологічний кліматкомунікативні бар’єрипринцип «бутерброд»учасники освітнього процесумотиваціякооперативне навчанняinteractive technologiesdistance educationpsychological climatecommunication barriers«sandwich» principleeducational process participantsmotivationсcooperative learningРоль інтерактивних технологій у формуванні сприятливого психологічного клімату в дистанційному освітньому процесіArticle159.9 : 37.018.4