Вєйландє, Лілія Вольдемар-ВікторівнаVieilandie, Liliia V.-V.Мітакі, Т. В.2024-08-072024-08-072024Мітакі Т. В. Дистанційне навчання: сучасний погляд на проблеми та переваги / Т. В. Мітакі // Матеріали до 80-ї звітної студентської наукової конференції [Електронний ресурс] : Секція «Факультету психології та соціальної роботи». Підсекція «Психологія», Підсекція «Соціальна робота», Підсекція «Освітні, педагогічні науки» (Одеса, 23–25 квіт. 2024 р.). – Одеса : Одес. нац. ун-т ім. І. І. Мечникова, 2024. – С. 471–474.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/39055Інформаційні технології, зокрема дистанційне навчання, набирають усе більшої популярності у навчальному процесі початкової, середньої та вищої освіти. Згідно з наказом Міністерства освіти і науки України від 25 квітня 2013 р. № 466 «Про затвердження Положення про дистанційне навчання», дистанційне навчання – це індивідуалізований процес набуття знань, умінь, навичок і способів пізнавальної діяльності людини, який відбувається в основному за опосередкованої взаємодії віддалених один від одного учасників навчального процесу у спеціалізованому середовищі, яке функціонує на базі сучасних психолого-педагогічних та інформаційнокомунікаційних технологій.ukдистанційне навчанняінформаційні технологіїосвітній процесДистанційне навчання: сучасний погляд на проблеми та перевагиArticle