Січняк, Олександр ЛьвовичБілоконь, Світлана ВасилівнаАлєксєєва, Тетяна ГригорівнаSichniak, Oleksandr L.Bilokon, Svitlana V.Alieksieieva, Tetiana H.2025-07-102025-07-102025Січняк О. Л. Ще раз про баланс між спрощеннями та реальною картиною при опануванні окремих тем із загальної генетики / О. Л. Січняк, С. В. Білоконь, Т. Г. Алєксєєва // Ідеї. Практики. Перспективи сучасної освіти [Електронний ресурс] : наук.-метод. альм. : у 2-х ч. / за ред. В. І. Труби, М. І. Ніколаєвої, С. П. Гвоздій. – Електрон. текст. дані (1 файл : 5 МБ). – Одеса : Одес. нац. ун-т ім. І. І. Мечникова, 2025. – Ч. 2. – С. 233–235.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/41889При вивченні генетики необхідними є певні спрощення, які допомагають засвоєнню навчального матеріалу, але не спотворюють реальну картину спадковості. Тут ми розглядаємо обґрунтоване спрощення, яке не суперечить сучасним досягненням генетики та правильно відображає ситуацію.When studying genetics, certain simplifications are necessary to facilitate the comprehension of educational material without distorting the actual picture of heredity. Here, we examine a well-founded simplification that aligns with modern genetic advancements and accurately represents the situation.ukелементарні морфологічні ознакигенетичні механізмимодельні ситуаціїelementary morphological traitsgenetic mechanismsmodel situationsЩе раз про баланс між спрощеннями та реальною картиною при опануванні окремих тем із загальної генетикиArticle575:37.02