Чолак, Валерія Анатоліївна2023-11-142023-11-142023Чолак, В. А. Вплив рівня тривожності студентів на продуктивність процесу навчання : дипломна робота бакалавра / В. А. Чолак. – Одеса, 2023. – 60 с.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/36650Питання тривожності залишається актуальним впродовж усього становлення людства, та залишається проблемою і наразі, яка стрімко набирає обертів Тривожний стан стає наслідком не впевнення у майбутньому, незадоволення потреб людини та безліччю стресів, які людина має у сучасному активному світі за яким доволі тяжко встигнути. Якщо розглядати окремо українське суспільство, то буде влучно зауважити що воно наразі переживає доволі тяжкі часи і кожен індивід реагує на негативні події по-своєму. Багато людей мають ознаки емоційної лабільності та прояви високого рівня агресивності та тривожності. Студентське життя – це постійні зміни, що роблять складніше взаємодію молодої людини як з внутрішнім, так і зовнішнім світом. Вони також – джерело підвищеної особистісної тривожності. Почуття тривожності, яке супроводжується емоційною нестійкістю, хвилюваннями впливає на працездатність молодої людини, її здоров’я, взаємини з оточуючими людьми, може призвести до виникнення відчуття самотності. Великий рівень особистісної тривожність провокує проблеми у спілкуванні, конфлікти у взаємовідносинах, завищені вимоги до себе та оточуючих. Надмірний рівень особистісної тривожності студентської молоді спричинює появу стресу.uk053 психологіястудентитривожністьнавчанняпродуктивністьВплив рівня тривожності студентів на продуктивність процесу навчанняThe impact of student anxiety levels on the productivity of the learning processDiplomas