Мазур, Олена ЄвгеніївнаМазур, Елена ЕвгеньевнаMazur, Olena Ye.2019-12-112019-12-112019Проблеми і тенденції розвитку сучасної економіки в умовах інтеграційних процесів: теорет. та практ. аспекти: матеріали IV Міжнар. наук.-практич. конф., (Херсон, 16-18 жовт. 2019 р.) /. – Херсон, вид-во ФОП Вишемирський В.С., 2019.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/26554Дослідження каналів просування (Promotion), як складової маркетингового комплексу підприємств української електронній торгівлі показує, що інтернет-гравці в останні роки роблять акцент на підвищення технологічної складової просування та багатоканальність.ukканал просуваннямаркетинговий комплекспідприємствоелектронна торгівляРозвиток каналів просування в eлектронній комерціїArticle