Нагорна, Наталія ВолодимирівнаNahorna, Nataliia V.2023-11-012023-11-012022Благословенний Григорій Сковорода – світовий геній мудрості та гуманного духу : зб. матеріалів регіон. наук.-практ. інтернет-конф. / за ред. проф. Голубенко Л. М., проф. Цокур О. С., доц. Вєйландє Л. В.-В. – Одеса : ФОП Бондаренко М. О., 2022.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/36478Постановка проблеми. Новий час визначає нові цілі освіти. Досягнення відповідності результатів освіти потребам всіх цільових груп, на які працює освітня галузь, визначає якість освіти в цілому. Проблеми освіти дорослих в багатьох економічно-розвинених країнах розглядаються серед стратегічних цілей розвитку суспільства. Глобалізаційні процеси у світі на початку ХХI ст., соціально-економічні трансформації, що відбуваються нині в українському суспільстві, розвиток ринкових відносин, прискорення науково-технічного прогресу вимагають розробки андрагогічних засад неперервного оновлення знань, необхідних для успішного професійного та особистісного розвитку фахівця. Здійснюється перехід від «освіти на все життя» до «освіти впродовж життя». Тому актуалізується проблема розробки педагогічних умов використання андрагогічної моделі навчання дорослої людини.ukандрагогічна модель навчанняпрофесійно-педагогічна освіта дорослихпедагогічні умовиПедагогічні умови використання андрагогічної моделі навчання дорослихArticle