2025-08-052025-08-052025Маркетинг курортної справи [Електронний ресурс] : електрон. метод. рек. до практ. робіт студентам геол.-геогр. ф-ту другого (магіст.) рівня освіти спец. 242 Туризм і рекреація / уклад.: В. А. Соколовський, К. В. Коломієць, А. М. Шашеро. – Одеса : Одес. нац. ун-т ім. І. І. Мечникова, 2025. – 48 с. – 1,6 МБ.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/42156Методичні рекомендації розроблені для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 242 «Туризм і рекреація» відповідно до освітньо-професійної програми «Туризм». В методичних рекомендаціях викладено зміст навчальної дисципліни за розділами та темами, завдання для підготовки до практичних занять, методичні вказівки до виконання самостійної роботи, методичні вказівки до виконання індивідуальних робіт, питання до підсумкового контролю та список рекомендованої літератури, статистична інформація для практичних робіт.ukкурортна справамаркетинг курортної справимаркетингові дослідження ринку курортних послугкурортне підприємствомаркетинг курортних підприємствспоживачі курортних послумаркетингова туристична інформаціяуправління туристичними дестинаціями242 Туризм і рекреаціяМаркетинг курортної справиLearning Object338.487:659.1]:614.215(072)