Прусська, Марія Сергіївна2022-10-202022-10-202021Прусська, М. С. Формування вторинної мовної особистості викладача англійської мови = Formation of the secondary language personality of the teacher of the English language : дипломна робота магістра / М. С. Прусська. – Одеса, 2021. – 70 с.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/33925Актуальність теми. У сучасному суспільстві комунікативні процеси є значущими факторами соціальних змін. Усе більш помітної стає роль мови, що стимулює, програмує, що відбувається в соціумі. Різноманітні способи мовного освоєння дійсності опосередковують соціальні взаємодії на всіх рівнях їх здійснення. Інтерес до мови як невід'ємній умові протікання соціальних процесів є традиційним для соціально-гуманітарного знання другої половини XX - початку XXI стThe pedagogical work highlights peculiarities of the formation of the secondary language personality of the student in the process of professional training of teachers in higher education institutions of Ukraine.uk011 освітні педагогічні наукиособистістьмовна особистістьмовленнєва особистістьвторинна мовна особистістьФормування вторинної мовної особистості викладача англійської мовиFormation of the secondary language personality of the teacher of the English languageDiplomas