Атаманчук, Анастасія Віталіївна2023-10-182023-10-182023Атаманчук, А. В. Маркетинговий аналіз діяльності готельних підприємств = Marketing analysis of hotel enterprises : кваліфікаційна робота бакалавра / А. В. Атаманчук. – Одеса, 2023. – 56 с.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/36284За останнє десятиліття готельний бізнес став важливою складовою туристичної індустрії, яка є однією з найбільших та найбільше зростаючих галузей світової економіки. Готельні підприємства забезпечують туристам комфортне проживання під час їхнього відпочинку та подорожі, тому стає все важливішим завдяки ефективному маркетингу, щоб залучати клієнтів та підвищувати прибуток. В ринкових умовах підприємства повинні якісно задовольняти потреби споживачів в послугах і при цьому отримувати прибуток. Саме тому в умовах сучасного світу, управлінці були змушені шукати шляхи вирішення до спрощення і популяризації простих, нетрудомістких методів та способів бронювання за допомогою маркетингу.uk242 туризмосвітня програма туризмготельні підприємствамаркетингготельна індустріябронюванняМаркетинговий аналіз діяльності готельних підприємствMarketing analysis of hotel enterprisesDiplomas