Середняк, Жанна Муканівна2017-06-072017-06-072017IV Міжнародна науково-практична інтернет-конференция «Пізнавальний та перетворювальний потенціал історичної психології як науки», 2 лютого-2 березня 2017 [Электронный ресурс] / ОНУ ім. І.І. Мечникова [та ін.] ; за заг. ред.: Н. В. Родіна [та ін.] . – Електрон. кн. – Одеса : Одеський нац. ун-т, 2017 . – 215 с.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/10181Девіантна поведінка, що розуміється як порушення соціальних норм, придбала в останні роки масовий характер. Спостерігається зростання девіантних форм поведінки серед підлітків, а також проблеми їх профілактики та корекції в шкільному віці. Проблема порушень поведінки знаходиться в центрі уваги соціологів, педагогів, психологів, психіатрів, співробітників правоохоронних органів, і її наукове вивчення здійснюється у відповідних напрямках соціології, психології, психіатрії та кримінології. Нагальним завданням стало пояснити причини, умови та фактори, що детермінують це соціальне явище. Розгляд феномена девіантної поведінки передбачає концептуальний підхід у вирішенні ряду питань, що стосуються превентивних заходів і профілактичних заходів.ukдевіантна поведінкапорушення соціальних нормпідліткипорушення поведінкиФормування аномальних аспектів особистості в умовах розвитку в шкільні рокиArticle