Захарченко, Наталя ВячеславівнаПолосьмак, Р. А.Zakharchenko, Natalia V.Захарченко, Наталья Вячеславовна2017-01-262017-01-262015Фінансові аспекти розвитку держави, регіонів та суб’єктів господарювання: сучасний стан та перспективи: зб. матеріалів І Міжнар. наук.-практ. конф., 25-26 грудня 2015 року м. Одеса / ОНУ ім. І.І. Мечникова, ІІПО, Каф. економіки та моделювання ринкових відносин ; гол. редкол. Т. О. Журавльова. – Одеса: Бондаренко М.О., 2015.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/9315Становлення банківського маркетингу в Україні розпочалося на початку 90-х років XX ст. після створення банківської системи. Необхідність застосування маркетингової діяльності у функціонуванні банків зумовлена сучасним станом розвитку банківського сектору в Україні, що характеризується посиленням конкуренції як у сфері залучення грошових коштів, так і у сфері надання банківських послуг.ukбанківський маркетингУкраїнарозвитокОсобливості розвитку банківського маркетингу в УкраїніArticle