Чайковська, Марина ПетрівнаЧайковская, Марина ПетровнаChaikovska, Maryna P.2018-12-052018-12-052018Матеріали 73-ї звітної наукової конференції професорсько-викладацького складу і наукових працівників економіко-правового факультету ОНУ ім. І.І. Мечникова (м. Одеса,28–30 листоп. 2018 р.) : збірник.. – Одеса, 2018.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/20169У сучасному високотехнологічному суспільстві ринок інформаційних продуктів та послуг (РІПП) грає особливу роль. Він є найбільш динамічним, гнучким, інноваційним, наукомістким. Сучасному РІПП притаманні специфічні особливості, що вимагають розробки особливої маркетингової стратегії та адаптації класичних маркетингових моделей щодо застосування.ukособливостімаркетингових моделейринкуінформаційнихпослугпродуктівОсобливості маркетингових моделей на ринку інформаційних продуктів та послугArticle