Слюсаренко, Марія ІванівнаСлюсаренко, Мария ИвановнаSliusarenko, Mariia I.2016-05-112016-05-112011Сміх – універсальний комунікативний засіб Хвильового-памфлетиста. - 2011. – Вип. 13: Реклама та PR у сучасному світі . – С. 156 – 163.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/8474У статті досліджуються властивості сатиричного сміху як оцінної реакції памфлетиста, що впливає і на розум, і на емоції читачів та забезпечує практичну дієвість авторського слова.В статье изучаются особенности сатирического смеха как оценочой реакции памфлетиста, которая воздейстует и на разум, и на чувства читателей и способствует практической действенности авторского слова.In clause the features of satirical laughter as evaluative of reaction autor ofpamphlet are studied which affect both on reason, and on feelings of the readers and promotes practical effectiveness of an author’s word.ukсміхсатиракомунікаціяМ. Хвильовийнезалежне світовідчуттясмехкоммуникацияН. Хвильовыйнезависимое мироощущениеlaughtersatirecommunicationsM. Hviloviiindependent attitudeСміх – універсальний комунікативний засіб Хвильового-памфлетистаArticle