Маслій, Наталя ДмитрівнаМаслий, Наталья ДмитриевнаMaslii, Natalia D.2018-05-172018-05-172017Маслій, Н. Д. Маркетинг : навч.-метод. посіб. для студ. екон. ВНЗ / Н. Д. Маслій ; ОНУ ім. І.І. Мечникова . – Одеса : Астропринт, 2017 . – 180 с.978–966–927–217–1https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/15081У навчально-методичному посібнику викладені навчально-практичні матеріали, необхідні для вивчення дисципліни «Маркетинг», — методичні вказівки з кожної теми для освоєння теоретичного матер іалу та вирішення практичних завдань. Для закріплення вивченого наведені питання для самоконтролю та тестові завдання. Розроблені методичні рекомендації до виконання студентом самостійної роботи. Навчально-методичний посібник розрахований на студентів економічних спеціальностей, може бути корисним слухачам курсів підвищення кваліфікації і підприємцямukмаркетингмаркетингове середовищемаркетингове дщослідженнясегментація ринкутоварякість продукціїцінамаркетингові комунікаціїрекламапродажканали розподілустратегія планування маркетингової діяльностіконтроль маркетингової діяльностіфінансовий маркетингбанківський маркетингмаркетинг фінансових послугміжнародний маркетингМаркетингLearning Object