Грицик, О.А.2022-05-292022-05-292021https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/33005В даний час в Україні, як і в усьому світі, через поточну пандемію COVID-19 актуалізувалися фактори, що призводять до негативних змін в емоційній сфері людини (ігнорування чи спотворення емоційних переживань, розвиток тривожності тощо). Але, в першу чергу, через карантинні обмеження, дистанційне навчання та масову комп’ютеризацію населення, страждають підлітки. Поширеність спілкування в соціальних мережах призводять до того, що сьогодні дитина має велику кількість контактів, але, при цьому, здатність проявляти емпатію, усвідомлювати власні почуття, регулювати емоційну складову спілкування - залишаються вкрай нерозвиненими. Безсумнівно, це тягне за собою труднощі в соціальній адаптації школярів.uk053 ПсихологіяРозвиток емоційного інтелектуDevelopment of emotional intelligenceРозвиток емоційного інтелекту підлітків за допомогою технологій коучингаDevelopment of emotional intelligence of adolescents using coaching technologiesDiplomas