Кутуза, Наталя ВалеріївнаКутуза, Наталья ВалерьевнаKutuza, Natalia V.Мінчева, Тетяна Іванівна2021-12-202021-12-202021https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/32062У статті досліджено розвиток професії «винний критик» через призму ЗМІ в українському та зарубіжному інформаційному просторі. Розглянуто демасифікацію як соціальну трансформацію, що сприяло стрімкому розвитку нішевих видань, зокрема, на ринку масмедіа виникла велика кількість спеціалізованих газет, журналів, сайтів, подкастів та блогів із винної тематики. Також підкреслено, що ключовою фігурою нового напряму стає винний критик, який задає тон і тренди для винної спільноти шляхом популяризації культури цього напою.ukвинний критикінформаційне суспільствокритиканішеві виданняОсобливості функціонування професії «винний критик»Article