Чорненький, Я. Я.Білець, О. В.Берко, А. М.Chornenkyy, Ya. Ya.Bilets, A. V.Berko, A. N.Билец, О. В.Берко, А. Н.2013-04-122013-04-122012Слов’янський збірник : Збірник наукових працьhttps://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/3595Слов’янський збірник: Збірник наукових працьУ статті аналізується мовно-графічний комплекс, який використовується в процесі укладання та оформлення рекламного тексту. Саме такий комплекс формує повноцінну рекламуThe article analyzes the linguistic and graphic set used in the process of signing and execution of advertising text. It is this complex forms a valuable advertisingВ статье анализуруется языковой и графический комплекс, котрый используется в процессе уложения и оформления рекламного текста. Именно такой комплекс формирует полноценную рекламуukрекламний текстмовний складникграфічні особливостіукладанняоформленняаdvertising textlanguage componentimage featuresstylingdesignрекламный текстязыковая составляющаяграфические особенностиуложениеоформлениеРЕКЛАМНИЙ ТЕКСТ: МОВНО-ГРАФІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ УКЛАДАННЯ ТА ОФОРМЛЕННЯAdvertising text language-graphics features conclusion and designРекламный текст: языковографические особенности уложения и оформленияArticle