Робул, Юрій ВолодимировичРобул, Юрий ВладимировичRobul, Yuriy V.2021-01-202021-01-202020Теоретичні основи функціонування та розвитку маркетингових систем : монографія. — Д.: Журфонд, 2020. 315 с.978-966-934-275-1https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/30158Монографія присвячена дослідженню теоретичних і практичних питань розвитку систем цифрового маркетингу на рівні національної економіки. Розглянуто різні аспекти та чинники впливу на функціонування цифрових маркетингових систем. Визначено складові та тенденції розвику цифрового маркетингу на макроррівні. Робота адресована широкому колу фахівців в області економіки, маркетингу, менеджменту, управління. Монографія може бути корисною професорсько-викладацькому складу, студентам маркетингових, менеджерських та економічнихспеціальностей, аспірантам і здобувачам.ukмаркетингмаркетингова системацифровий маркетингсоціо-економіко-технологічна системацифрова економікамакромаркетингТеоретичні основи функціонування та розвитку маркетингових системBook