Гвоздій, Свiтлана ПетрiвнаGvozdii, Svitlana P.2021-05-312021-05-312021Гвоздій С. П. Інноваційні технології навчання біології та основ здоров’я : метод. вказівки до семінар. занять та самост. роботи здобувачів другого (магістер.) рівня за спец. 014.05 Середня освіта (Біологія та здоров’я людини) / С. П. Гвоздій. – Одеса : Одес. нац. ун-т ім. І. І. Мечникова, 2021. – 68 с.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/31116Система вищої освіти в Україні формується як один з пріоритетних напрямів і ціннісних орієнтацій державності та суспільної свідомості. Проблеми виховання, освіти, розвитку молодого покоління набувають особливого значення, оскільки доля майбутнього людства більшою мірою залежить від розвитку духовної і моральної сфери суспільства. Сьогоднішній стан розвитку людства ставить важливе питання переходу нашого суспільства до інформаційної стадії розвитку, що вимагає від кожної людини вміння орієнтуватися в безмежному потоці інформації, адаптуватися до безперервних технологічних інновацій. Сутністю інноваційних процесів в сучасній освіті є, по-перше, проблема вивчення, узагальнення та поширення новітнього педагогічного досвіду, а по-друге – проблема впровадження досягнень психолого-педагогічної науки в практику.ukвища освіта в Україніінформаційна стадія розвиткупедагогічна наукаінновації в освітіІнноваційні технології навчання біології та основ здоров’яLearning Object