Садченко, Олена ВасилівнаСадченко, Елена ВасильевнаSadchenko, Olena V.Залюбінська, Людмила МиколаївнаЗалюбинская, Людмила НиколаевнаZalyubinska, Lyudmyla M.Кіріліна, Марина АндріївнаКирилина, Марина АндреевнаKirilina, Maryna A.2021-01-252021-01-252020Економічні інноваціїhttps://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/30181Метою статті є визначення в сучасних умовах ефективності нейромаркетінга економіки досвіду, з урахуванням використання інструментів імерсивной технології у всіх видах економічної діяльності, роблячи акцент на екологічну складову.ukнейромаркетінгекономіка досвідуменеджментімерсивні технологіїкогнітивна психологіяповедінка споживачасталий розвитокпідсвідомістьінноваційна діяльністьринокНейромаркетінг- інструмент підвищення ефективності економіки досвідуArticle