Ляпина, Т. Я.Ляпіна, Т. Я.Liapyna, T. Ya.2018-07-132018-07-132002Мова: Науково-теоретичний часопис з мовознавстваhttps://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/17774В статье рассмотрены причины и условия, формирующие интересы студентов-нефилологов, изучающих русский язык как иностранный. Этот материал основан на опыте работы с немецкими студентами. Автор сформулировал основные принципы и формы работы с такими студентами.У статті розглянуто причини й умови формування інтересів студентів-нефілологів, що вивчають російську мову як іноземну. Пропонований матеріал отримано з досвіду роботи з німецькими студентами. Сформульовано основні принципи та форми роботи з такими студентами.The author has considered the reasons and conditions that define the interests of the students from non-philological departments, studying Russian as a foreign language. This material is based on teaching German students. The author has formulated the main principles and the forms of the teaching of the students.ruметодика преподавания русского языка как иностранногорусский язык для нефилологоввключённое обучениеметодика викладання російської мови як іноземноїросійська мова для нефілологіввключене навчанняmethods of teaching Russian as a foreign languageRussian for unphilologistsinclusive teachingК вопросу о стратегии отбора лексического материала для студентов-стажёров гуманитарного профиля, работающих по индивидуальной программеДо проблеми стратегії відбору лексичного матеріалу для студентів-стажистів гуманітарного профілю, що працюють за індивідуальною програмоюТо a problem on strategy of selection of a lexical stuff for the students — probationers of a humanitarian type working on the personal programArticle