Кутуза, Наталя Валеріївна2017-12-132017-12-132006Діалог: медіа-студії : зб. наук. працьhttps://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/11977Чисельність рекламних дискурсів, які можемо спостерігати сьогодні в комунікативному просторі, призводить до конкуренції рекламних повідомлень, що, у свою черту, вимагає від рекламістів підвищеної уваги до конструювання зазначених текстів з метою уникнення різноманітних девіацій. Девіантні утворення викликають негативну реакцію (і як наслідок — вона переноситься на товар) та нерозуміння рекламного тексту, до того ж неграмотний текст свідчить про недостатню увагу, яку приділено рекламі. Девіації є також своєрідними «вампірами», які відволікають увагу від власне рекламованого товару / послуг. Звичайно бувають різні причини девіантних утворень (недосконале знання мови, інтерференція російської та української мов, друкарські помилки тощо), але це не виправдовує таких конструкцій.ukдевіаціїрекламареакціяДевіації у рекламному дискурсіArticle