Гвоздій, Свiтлана ПетрiвнаГвоздий, Светлана ПетровнаGvozdii, Svitlana P.2020-10-172020-10-172005Наука і освітаhttps://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/29168Процес модернізації національної системи освіти в Україні характеризується пошуками нових педагогі- чних технологій, що максимально сприяли б форму- ванню соціально активної, творчої особистості, здат- ної до самостійної регуляції власної життєдіяльності. Значною мірою досягненню означеної мети сприяє введення до навчальних планів загальноосвітніх нав- чальних закладів предмета „Основи безпеки життєді- яльності”. Останнім часом в Україні різко загострилася й викликає серйозну стурбованість проблема безпеки життєдіяльності людей, від рішення якої залежить збереження найвищої соціальної цінності держави - людини, його здоров'я й життя. Людина сама створює небезпечне для свого існування середовище, що за- грожує не тільки живим істотам, а й безпеці людини. Різні отруєння, ДТП, випадкові й навмисні ушко- дження, пожежі, нещасні випадки на воді, аварії і тра- вмування на виробництві й у побуті в 2002 р. забрали життя у 20 разів більше людей, ніж у 1986 р. Протя- гом першого півріччя 2003 р. від нещасних випадків виробничого і невиробничого характеру загинули 34 872 осіб, у тому числі 823 дитини у віці до 14 років [1]. Така ж тенденція зберігалася на протязі 2004 ро- ку. Виходячи з цього, зростає роль навчального пред- мета, що вчить людину поведінці в навколишньому середовищі, вмінню уникати небезпеки чи приймати правильне рішення щодо поведінки в ситуації, небез- печній для життя.В статье рассматриваются особенности понима- ния опасных для жизни и деятельности человека фак- торов студентами – будущими педагогами. Рассмат- ривается проблема безопасности жизнедеятельности в современном обществе и образовании, особенности восприятия будущими учителями.The article describes the peculiarities of realizing factors dangerous for life activity by future teachers. It presents the problem of safety in life activity in the modern society and educational system, peculiarities of future teacher’s perceptionukоснови безпеки життєдіяльностіУкраїнапроблема безпеки життєдіяльності людейОБЖОсобливості розуміння майбутніми вчителями чинників безпечної життєдіяльностіArticle