Лебедюк, Юлія Володимирівна2025-04-252025-04-252024Лебедюк, Ю. В. Генерація іновацій як певна основа стратегії розвитку підприємствами = Generation of innovations as the basis of the company's development strategy : кваліфікаційна робота магістра / Ю. В. Лебедюк. – Одеса, 2024. – 98 с.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/41115Необхідність досліджувати та впроваджувати інноваційні технології в підприємство обумовлюється бурхливим розвитком технологічної та інформаційної інфраструктури, що призводить до підвищення рівня конкуренції на місцевому та глобальному рівні. Інноваційні стартапи, що фінансуються передовими державами та іншими зацікавленими сторонами, окрім як посилення конкуренції, впливають на поступову зміну звичок та потреб споживачів. Так, змінюються критерії оцінки якості та вартості продукції чи послуг. Станом на 2024 рік можна зазначити, що при виготовленні та продажі продукції важливими складовими вже є екологічна орієнтація компаній-виробників, психолого-емоційна підтримка персоналу і споживачів, швидкість, лояльність, «передовитість» ⸻ ексклюзивність. При підвищенні ексклюзивності, відповідно, підвищується вартість виробництва, тож компаніям необхідно знаходити інноваційні шляхи розвитку своєї продукції зі зменшенням виробничих витрат та зі збільшенням або зберіганням актуальної якості.uk073 менеджментмагістрінноваціїгенерація інноваційпідприємствостратегія розвиткуГенерація іновацій як певна основа стратегії розвитку підприємствамиGeneration of innovations as the basis of the company's development strategyDiplomas