Євдокимова, Інна ОлександрівнаЕвдокимова, Инна АлександровнаYevdokymova, Inna O.2013-09-262013-09-262013Записки з романо-германської філології = Writings in Romance-Germanic Philologyhttps://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/3853У статті розглянуто мовленнєва маска як лінгвістичний феномен, наведено критерії класифікації та виділено види мовленнєвої маски в англомовному усному рекламному дискурсі. Встановлено, що в усному рекламному дискурсі маска є рівнозначною певній позиції автора дискурсу, яка реалізується вербальними та паравербальними засобами. У зв'язку з тим, що кожний вид мовленнєвої маски характеризується певними інтонаційними засобами реалізації, мовленнєві маски в усному рекламному дискурсі були поділені на інформувальні, переконувальні та навіювальні.В статье рассмотрена речевая маска как лингвистический феномен, приведены критерии классификации и выделены виды речевой маски в англоязычном устном рекламном дискурсе. Установлено, что в устном рекламном дискурсе маска равнозначна определенной позиции автора дискурса, которая реализуется вербальными и паравербальными способами. В связи с тем, что каждый вид речевой маски характеризуется определенными интонационными способами реализации, речевые маски в устном рекламном дискурсе были поделены на информирующие, убеждающие и внушающие.The immediate aim of the article is to define the speech mask as a linguistic phenomenon, work out the classification criteria and single out speech mask types of in English oral advertised discourse. It is stated that in the advertised discourse the mask is equivalent to the author's position of the discourse which is characterized by verbal and paraverbal means. As every type of speech mask is characterized by definite intonation means, it is considered reasonable to divide speech masks in the oral advertised discourse into informative, persuasive and suggestive.ukмовленнєва маскарекламний дискурскласифікація масокінформуванняпереконаннянавіюванняречевая маскарекламный дискурсклассификация масокинформированиеубеждениевнушениеspeech maskadvertised discourseclassification of masksinformativepersuasive and suggestiveКласифікація мовленнєвих масок в англомовному усному рекламному дискурсіКлассификация речевых масок в англоязычном устном рекламном дискурсеClassification of Speech Masks in English Oral advertised DiscourseArticle