Кур'янова, Тетяна Сергіївна2022-11-032022-11-032022Кур'янова, Т. С. Маніпулятивний потенціал іміджмейкінгу (на прикладі сучасних українських політиків) = Manipulative potential of image-making (based on the example of modern Ukrainian politicians) : дипломна робота бакалавра / Т. С. Кур'янова. – Одеса, 2022. – 60 с.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/34097Імідж — невід’ємна складова людини як істоти соціальної. І якщо казати про пересічного громадянина, то ця категорія відноситься скоріш до приватних. Політичний імідж, на противагу, виникає з моменту, коли стає «публічним» та стосується різних сторін життя. Іміджмейкінг як наука в цьому контексті виконує важливу задачу, а саме: формує ефективний імідж за допомогою різних каналів, постійно впроваджуючи нові способи. А оскільки ціль будь-якого політичного актора чи партії — впізнаваність та перемога на виборах, у створенні іміджу почала з’являтися маніпулятивна складова, без якої важко уявити цей процес сьогодні. Особливо яскравими прикладами багатий український політикум.uk052 політологіяіміджмейкінгіміджвибориманіпуляціїМаніпулятивний потенціал іміджмейкінгу (на прикладі сучасних українських політиків)Manipulative potential of image-making (based on the example of modern Ukrainian politicians)Diplomas