Chaikovska, Maryna P.Чайковська, Марина ПетрівнаZhai, Wei2024-07-082024-07-082024Zhai Wei. Marketing manegement in Industry 5.0 / Wei Zhai // Збірник тез доповідей студентів, аспірантів та здобувачів – учасників 80-ї звітної конференції Одеського національного університету імені І. І. Мечникова (присвячується 159-й річниці університету). Секція економічних і правових наук (Одеса, 23–25 квіт. 2024 р.) / відп. ред. О. В. Побережець ; ред. кол.: О. І. Донченко, Є. І. Масленніков, А. Л. Святошнюк та ін. – Одеса : Олді+, 2024. – С. 328–330.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/38732In the era of industrial digital economy 5.0, the rapid development of Internet technology has greatly changed the marketing mode of enterprises. Traditional marketing methods are no longer available, adapting to the modern business environment, companies must actively respond to this problem and transform marketing strategies to meet the demands of the digital age. In the era of Industry 5.0, companies need to focus more on digital marketing. Traditional advertising channels such as television advertising, newspaper advertising, etc. have gradually lost their appeal among consumers. On the contrary, digital marketing through online channels will become the mainstream.enindustrial digital economy 5.0marketingIndustry 5.0digital marketingdigital marketing toolsmarketing managementMarketing manegement in Industry 5.0Article