Кленінгер, Катерина Геннадіївна2018-04-172018-04-172017Кленінгер, К. Г. Сучасні маркетингові стратегії міжнародних готельних компаній = Modern marketing strategies of international hotel companies : дипломна робота бакалавра / К. Г. Кленінгер, Ю. О. Ніколаєв ; ОНУ ім. І.І. Мечникова, ІМЕМ, Каф. світового господарства та міжнародних економічних відносин . – Одеса, 2017 . – 68 с.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/13494Актуальність теми дослідження обумовлена тим, що у теперішній час індустрія гостинності є однією з якнайшидше зростаючих галузей в світі, про що свідчать високі показники завантаження отелей та інтенсивне будівництво міжнародного готельного фонду, що, в свою чергу, визначило вибір теми даної роботи. За даними Всесвітньої туристичної організації (ВТО) і Міжнародного валютного фонду, за останні 14 років міжнародний туризм вийшов на перше місце у світовому експорті товарів і послуг. На частку туризму припадає 9,9% світового валового внутріншніго продукту (ВВП), 9,4% світових інвестицій, 8,4% світової зайнятості (за даними 2015 року). У 2016 році сума доходів від міжнародного туризму в усьому світі, згідно оцінок ВТО, досягла 919 млрд. дол. США, що превищує показник у 851 млрд. дол. США у 2015 році.other6.030203 Міжнародні економічні відносинимаркетингові стратегіїміжнародні готельні комплексисвітовий ринок туристичних послугСучасні маркетингові стратегії міжнародних готельних компанійModern marketing strategies of international hotel companiesOther