Манза, Дмитро Олександрович2025-01-142025-01-142024Манза, Д. О. Педагогічні умови організації навчання здобувачів вищої освіти в умовах змішаного навчання: кваліфікаційна робота магістра / Д. О. Манза. – Одеса, 2024. – 92 c.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/40433У роботі розглянуто організаційні основи професійної підготовки майбутніх вчителів англійської мови на засадах компетентнісного підходу. Автор визначає компетентнісний підхід в освіті, як провідну педагогічну категорію, що передбачає ефективне створення певних педагогічних умов у навчально-виховному процесі, які забезпечують формування уміння вирішувати професійні завдання на основі отриманих знань, умінь та навичок. Посилення практичної орієнтації професійної підготовки вчителя англійської мови реалізовувалася через впровадження запропонованих педагогічних умов: педагогізація курсів іноземних мов; використання інноваційних технологій навчання іноземної мови; використання системи розвиваючих завдань. Проведене дослідження підтвердило ефективність обраних умов та зазначило підвищення рівня сформованості лексичної іншомовної компетенції у респондентів контрольної групи.The work examines the organizational foundations of professional training of future English teachers based on the competence approach. The author defines the competence approach in education as a leading pedagogical category. It involves the effective creation of certain pedagogical conditions in the educational process, which ensure the formation of the ability to solve professional tasks on the basis of acquired knowledge, skills and abilities. Strengthening the practical orientation of the professional training of the English teacher was implemented through the introduction of the proposed pedagogical conditions, such as: pedagogy of foreign language courses; use of innovative foreign language learning technologies; use of the system of developmental tasks. The conducted research confirmed the effectiveness of the selected conditions and noted an increase in the level of formation of foreign language lexical competence among the respondents of the control group.uk011 освітні, педагогічні наукимагістркомпетентнісний підхідпрофесійна компетентність вчителя іноземної мовиіншомовна лексична компетенціяcompetence approachprofessional competence of a foreign language teacherforeign language lexical competenceПедагогічні умови організації навчання здобувачів вищої освіти в умовах змішаного навчанняDiplomas