Карпенко, Мирослава ВікторівнаKarpenko, Miroslava V.2023-10-182023-10-182022Процеси інтеграції й диференціації в сучасному науковому та філософському знанні : колект. монографія / під ред. С. П. Шевцова. – Одеса : Одес. нац. ун-т ім. І. І. Мечникова, 2022.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/36302В. С. Соловйов створює своє філософське вчення на основі принципу всеєдності та доповнює його філософським спогляданням троїчності. Універсальність троїчності привноситься сюди через філософське тлумачення догмату троїчності. Томаш Шпідлік пише: «Святое Триединство лучше всего выражает воззрения русских мыслителей». Так, буття має три модуси (воля, уявлення, почуття), діяльність – три основні сфери (життя, знання, творчість) і навіть позитивна всеєдність, яка є сутністю Всеєдиного Сущого, має три образи: Благо, Істина, Краса. Звертаючи увагу на універсальний характер всеєдності, В. С. Соловйов пише, що «если в нравственной области (для воли) всеединством есть абсолютное благо, если в области познавательной (для ума) оно есть абсолютная истина, то осуществление всеединства (…) в области материального бытия есть абсолютная красота» .ukцільне життяісторія людствапринцип всеєдностіСоловйов В. С.Цільне життя: історія людства у світлі принципу всеєдності В. С. СоловйоваBook chapter