Вольневич, Ю. С.Литвиненко, Катерина ОлександрівнаЛитвиненко, Екатерина АлександровнаLytvynenko, Kateryna O.2020-07-302020-07-302020Треті економіко-правові студії : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. молодих вчених, присвяч. 155-річчю Одеського національного університету імені І. І. Мечникова (Одеса, 15 травня 2020 р.). – Одеса : Фенікс, 2020.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/28353З точки зору маркетолога, проектний маркетинг є низкою різних маркетингових заходів, які ведуть до успішних контрактів. Проектний маркетинг тісно співпрацює з клієнтами для виявлення та розвитку можливостей проектів; зосереджується на довгострокових наслідках цих бізнес-проектів для конкретного замовника. Дана сфера дослідження базується на замовниках та зацікавлених сторонах, а залучені суб’єкти можуть бути внутрішніми або зовнішніми для організації. Концепція проектного маркетингу однак, досі знаходиться на початковому етапі свого розвитку і сьогодні широко не реалізується. Маючи таку мінімальну обізнаність, дослідники стикаються з проблемами, бо не уявляють, як пов’язати теоретичну сферу з реальними програмами в реальному часі. Організації вимагають від проектів більшої ринкової орієнтації, а це потребує обізнаності в інструментах, які в цьому можуть допомогти. Тож пошук і визначення таких інструментів з акцентом на сферу digital-проектів, що є особливо актуальними сьогодні, і становить предмет даного дослідження.ukмаркетингdigital-проектінструментІнструменти проектного маркетингу у digitalArticle