Макарова, Оксана Василівна2019-12-192019-12-192018Макарова, О. В. Розвиток маркетингової орієнтації в сучасних організаціях в Україні = Development of marketing orientation in modern organizations in Ukraine : дипломна робота магістра / О. В. Макарова; наук. кер. Ю. В. Робул; ОНУ ім. І. І. Мечникова, ЕПФ, Каф. маркетингу та бізнес-адміністрування. – Одеса, 2018. – 110 с.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/26917Для великих систем управління необхідно використовувати такі процеси, які можуть тиражуватися, повторюватися, оцінюватися на основі стандартних процедур. У даний час в сфері маркетингової діяльності зазначені аспекти її реалізації у зовнішньоекономічній діяльності практично не розроблені, що знижує можливості використання маркетингу на рівні глобалізованих ринків, при тому, що необхідність застосування маркетингового інструментарію дуже важлива для формування ефективної і сучасної ринкової системи.other073 менеджментмаркетингова політикапідприємствоцінова політикаринок збутуРозвиток маркетингової орієнтації в сучасних організаціях в УкраїніDevelopment of marketing orientation in modern organizations in UkraineOther