Дяченко, Ольга ВікторівнаDiachenko, Olha V.Куштурна, Д.2024-07-272024-07-272024Куштурна Д. Формування іміджу України в мас медіа після початку воєнних подій 2022-2024 р. / Д. Куштурна // Збірник тез доповідей студентів – учасників 80-ї звітної наукової конференції Одеського національного університету імені І. І. Мечникова, присвяченої 159-й річниці університету. Секція соціально-політичні науки (Одеса, 23–25 квіт. 2024 р.) [Електронний ресурс] / ОНУ ім. І. І. Мечникова, ф-т міжнар. відносин, політології та соціології. – Одеса : Одес. нац. ун-т ім. І. І. Мечникова, 2024. – С. 43–47.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/38954Мас-медіа, як ключовий елемент сучасної інформаційної сфери, відіграють надзвичайно важливу роль у формуванні суспільства, впливаючи на його переконання, цінності, та сприйняття подій. Поняття "мас-медіа" охоплює широкий спектр засобів масової інформації, включаючи телебачення, радіо, газети, журнали, інтернет-портали, соціальні мережі та інші форми комунікації, які забезпечують розповсюдження інформації на великі аудиторії. Для держави мас-медіа мають особливе значення. Вони є інструментом комунікації між урядом і громадянами, сприяючи розповсюдженню важливої інформації, включаючи політичні оголошення, новини та офіційні заяви. Крім того, мас-медіа допомагають формувати імідж країни в міжнародному співтоваристві, впливаючи на сприйняття інших держав, бізнес-партнерів, туристів та інвесторів.ukмас-медіаімідж державифункції мас-медіаімідж Україниміжнародний імідждезінформаціяФормування іміджу України в мас медіа після початку воєнних подій 2022-2024 р.Article