Петриченко, П. А.Рудінська, Олена ВолодимирівнаЯроміч, С. А.Рудинская, Елена ВладимировнаRudinska, Olena V.2018-12-132018-12-132012Бізнесінформhttps://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/20489Стан маркетингу в провідних країнах світу характеризується розвитком нової концепції, яку прийнято називати маркетингом взаємин. Головна його відмінність від попередніх полягає у формуванні довгострокової співпраці із споживачами за допомогою дії на їх поведінку в процесі здійснення покупки і на відношення до компанії. У той же час поведінка і переваги споживачів не є стабільними, відрізняються постійними змінами.ukлояльністьклієнтспоживчий ринокЛояльність клієнтів на споживчому ринку: основні поняття і тенденції розвиткуArticle