Кузнецова, Катерина Володимирівна2023-11-152023-11-152022Кузнецова, К. В. Аналіз особливостей преживання кризових ситуацій у дітй молодшого шкільного віку : дипломна робота магістра / К. В. Кузнецова. – Одеса, 2022. – 98 с.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/36701Ряд проблем вікової та педагогічної психології нині пов'язані з зміною вікової стратифікації суспільства, зміщенням і розмиванням межвікових періодів, зміною їхнього психологічного змісту. Л.С. Виготський зазначав, що шкільний вік, як і всі віки, відкривається критичним, або переломним, періодом, який був описаний в літературі раніше, ніж криза семи років. Помічено, що при переході від дошкільного до шкільного віку дуже різко змінюється і стає більш важким у виховному відношенні, ніж раніше. Це якийсь перехідний ступінь – уже не дошкільник та ще не школяр.uk053 психологіякризи молодшого шкільного вікупереживання кризових ситуаційдіти молодшого шкільного вікуАналіз особливостей переживання кризових ситуацій у дітей молодшого шкільного вікуАnalysis of the characteristics of experiencing crisis situations in children of primary school ageDiplomas