Жукова, Діана Геннадіївна2020-12-222020-12-222019Жукова, Д. Г. Вербальні та невербальні складники мовленнєвого портрету політичного лідера: репрезентація в соціальних мережах = Verbal and non-verbal components of the spesh portrait of a political leader: representation in social networks : дипломна робота бакалавра / Д. Г. Жукова; наук. кер. Н. В. Кондратенко; ОНУ ім. І. І. Мечникова, Філол. ф-т, Каф. прикладної лінгвістики. – Одеса, 2019. – 61 с.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/29981Феномен політичного іміджу привернув особливу увагу науковців ще в XIX столітті, коли особливо активно стали розвиватися демократичні інститути. Доля влади стала безпосередньо залежати від того, як вона та її діяльність сприймається народом. Відповідати уявленням громадян про те, якою має бути влада, дуже складно і завжди закінчується зміною апарату управління. Зважаючи на це, проблема побудови ідеальних іміджів політичних лідерів й впровадження їх в масову свідомість набула вирішального значення. У політиці вдало сформований імідж визначає перемогу на виборах й є досягненням політичної влади. Одним з важливих елементів політичного іміджу є саме особистість лідера, який стає для виборців найбільш привабливим, коли відповідає особливостям політичній свідомості та політичній культурі громадян. На сьогодні актуальним стає дослідження особистості політичного лідера у лінгвістичному аспекті, саме дослідження його мовленнєвого портрету, оскільки мова політика відіграє важливу роль у формуванні його іміджу, що і визначає актуальність нашої роботи.uk6.020303 філологіямовленнєвий портретполітичний іміджполітичний дискурсвербальний аспектневербальний аспектмовна особистістьполітичні діячіполітичні лідериВербальні та невербальні складники мовленнєвого портрету політичного лідера: репрезентація в соціальних мережахVerbal and non-verbal components of the speech portrait of a political leader: representation in social networksDiplomas