Литвиненко, Катерина ОлександрівнаLytvynenko, Kateryna O.2023-05-102023-05-102022Матеріали 77-ї наук. конф. професорсько-викладацького складу і наукових працівників економіко-правового факультету Одеського національного університету імені І. І. Мечникова (23–25 листоп. 2022 р., м. Одеса) / відп. ред. О. В. Побережець ; ред. кол.: А. Л. Святошнюк, Т. В. Степанова та ін. – Одеса : Олді+, 2022.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/35058Модель членських організацій базується на залученні нових членів, а також на утриманні існуючих учасників. Загальне зростання може відбутися лише тоді, коли обидві частини спостерігають позитивний зріст. Отже, з точки зору маркетингу, унікальність моделі членської організації полягає у тому, що члени асоціації є одночасно і клієнтами, тобто споживачами продуктів і послуг, а також і співробітниками компанії, тобто внутрішніми споживачами: працюють в комітетах, висувають свої кандидатури на обрані посади в Раду директорів, формують наглядову раду, що контролює фінансовий перерозподіл внесків та витрат, тощо.ukчленські організаціїAMS системимаркетингуправління цифровим маркетингомAMS системи як інструмент управління цифровим маркетингом членських організаційArticle