Коробiцина, Маргарита БорисівнаВарнава, Уляна ВолодимирівнаКирилішина (Лаврова), Марина ГеннадіївнаVarnava, Uliana V.Kyrylishyna (Lavrova), Maryna G.2017-04-242017-04-242016Історична психологія та мультикультурність : збірник статей ІІІ міжнародної наук.-практ. інтернет-конф. «Пізнавальний та перетворювальний потенціал історичної психології як науки», 1 лютого-1 березня 2016 року : присвяч. 25 річниці заснування наук. шк. іст. психол. в ОНУ імені І.І. Мечникова / Одеський нац. університет ім. І. І. Мечникова [та ін.] ; редкол.: Л. М. Дунаєва [та ін.] . – Одеса : Одеський нац. ун-т, 2016.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/9694У соціальній роботі професійне спілкування працівника з клієнтом розгортається як взаємозалежний обмін діями, уміннями та навичками. Наш багаторічний досвід практичного консультування клієнтів соціальних служб дозволяє зробити висновок, що ведучим у цьому процесі безумовно є співробітник (волонтер) соціальної служби. Саме рівень його комунікативної компетентності в сфері психології спілкування забезпечує безпроблемну взаємодію у системі «співробітник-клієнт». Фактично, це повинен буди фахівець в галузі психологічних знань.ukсоціальні працівникіпсихологічна компетентністьволонтервзаємодіяПсихологічні особливості взаємодії соціального правцівника з клієнтом (прикладний аспект)Article