Савченко, Віра ВолодимирівнаСавченко, Вера ВладимировнаSavchenko, Vira V.2015-06-252015-06-252012ДОКСА : Збiрник наукових праць з фiлософiї та фiлологiїhttps://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/7001ДОКСА : збірник наукових праць з філософії та філології / ОНУ ім. І.І. Мечникова, Одеська гуманітарна традиція . – Одеса : ОНУ ім. І.І. Мечникова, 2012. – Вип. 1 (17): Сміх та смішне: множина виміру.У статті пропонується герменевтичне тлумачення метафори «псевдоусмішка Мони Лізи», яку вводить Д. Каспіт у власній книзі «Кінець мистецтва», як образу парадоксального стану сучасної образотворчості: її природи, призначення, способів репрезентації та підходів до вивчення.В статье предлагается герменевтическое истолкование метафоры «псевдоулыбка Моны Лизы», вводимой Д. Каспитом в его книге «Конец искусства», как образа парадоксального состояния современного искусства: его природы, назначения, способов репрезентации и подходов к изучению.The hermeneutic interpretation of the metaphor «pseudo-Mona Lisa smile» introduced by D. Kuspit in his book «The End of Art», as the image of the paradoxical condition of modern art – its nature, purpose, means of representation and approaches to study, is suggested in the article.ukобразотворчістьмодернпостмодернестетична сутністьвізуальні і культурні дослідження«кінець мистецтва»изобразительное искусствоэстетическая сущностьвизуальные и культурные исследования«конец искусства»fine artsmodernpostmodernaesthetic essenceVisual and Cultural studies«the end of art»«Псевдоусмішка мони лізи»: сучасна образотворчість – між артефактом і мистецьким витворомArticle