Сазонов, Андрій Миколайович2021-06-172021-06-172020Сазонов, А. М. Психологічні особливості сприймання плакатної реклами в залежності від особистісної креативності : дипломна робота магістра / А. М. Сазонов. – Одеса, 2020. – 109 с.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/31282З кожним роком створення реклами стає все більш наукоємним процесом. Цьому неабиякою мірою сприяє величезна кількість товарів, що конкурують між собою, в кожній товарній категорії, постійне зростання числа і різноманітності людських потреб , прискорення темпів життя, зменшення вільного часу.uk053 психологіярекламакреативністьПсихологічні особливості сприймання плакатної реклами в залежності від особистісної креативностіPsychological features of the perception of poster advertising depending on personal creativityDiplomas