Євдокимова, Інна ОлександрівнаЕвдокимова, Инна АлександровнаYevdokymova, Inna O.2017-05-262017-05-262014Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університетуhttps://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/9963У статті містяться результати аудиторського аналізу інтонаційних засобів реалізації впливу рекламного дискурсу. Дослідження показало, що посилення впливу усної реклами відтворюється завдяки змінам висотного рівня, емфатичного наголосу та паузації у фразах рекламного дискурсуВ статье представлен подход к рекламному дискурсу с точки зрения суггестии, где интонационные компоненты изучаются, на основе аудиторского анализа, в качестве способов воздействия. Усиление действия устной рекламы происходит благодаря изменениям высотного уровня, эмфатического ударения и паузации.The article represents an approach to ad discourse from the point of view of its influence upon the audience, where intonation components are examined on the basis of the auditory analysis. The investigation has been helpful to find out that impact of the oral ad is realized due to the changes of the pitch, emphatic stress and pauses.ukрекламний дискурссугестіявпливаудиторський аналізядерний тонгучністьрекламный дискурссуггестиявоздействиеаудиторский анализядерный тонгромкостьadvertising discoursesuggestioninfluenceauditory analysisnuclear toneloudnessІнтонаційні засоби створення впливу на глядача у рекламному дискурсіИнтонационные способы создания воздействия на зрителя в рекламном дискурсеIntonation means of creating influence in advertising discourseBook